Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Wszystkie zasady ich używania wraz z informacjami o sposobie wyrażania i cofania zgody na używanie cookies, opisaliśmy w Polityce Prywatności.

Akceptuję Politykę prywatności (Nie pokazuj mi więcej tego powiadomienia).

 

Naprawy bezgotówkowe

Wiodącą pozycję w działalności firmy stanowią naprawy powypadkowe wszystkich podstawowych marek samochodów osobowych oraz dostawczych. Naprawy te obejmują roboty blacharsko-lakiernicze oraz zabezpieczenia antykorozyjne po naprawach blacharsko-lakierniczych. Firma wykonuje naprawy powypadkowe w ramach likwidacji szkód komunikacyjnych dla wszystkich działających na rynku Towarzystw Ubezpieczeniowych. Naprawy są wykonywane bezgotówkowo. Oznacza to, że w przypadku zgłaszania szkody w naszym zakładzie bądź w towarzystwie ubezpieczeniowym klient nie wydaje własnych środków finansowych za naprawę swojego samochodu.       

                                     
LIKWIDACJA SZKÓD W SYSTEMIE BEZGOTÓWKOWYM w Naszej Firmie przebiega w następujący sposób:
•    wypełniamy zgłoszenie szkody do towarzystwa ubezpieczeniowego
•    rejestrujemy szkodę w towarzystwie ubezpieczeniowym
•    przeprowadzamy oględziny uszkodzonego samochodu
•    uzgadniamy sposób naprawy z klientem i towarzystwem ubezpieczeniowym
•    uzgadniamy kosztorys naprawy
•    wykonujemy dokumentację fotograficzną poszczególnych etapów naprawy
•    po zakończeniu wykonujemy wymagane badania techniczne
•    samochód jest kompleksowo myty i wydawany klientowi
•    warsztat składa całość dokumentacji naprawy w towarzystwie ubezpieczeniowym
•    po weryfikacji przez ubezpieczyciela odszkodowanie jest wypłacane na rachunek bankowy warsztatu
W ten sposób zwalniamy Państwa z całej procedury likwidacji szkody i poświęcania czasu na samodzielne wizyty w towarzystwach ubezpieczeniowych. Dzięki temu czas od zgłoszenia szkody do odbioru naprawionego pojazdu jest znacznie krótszy.


Do zgłoszenia szkody wymagane są następujące dokumenty:
•    dowód rejestracyjny pojazdu
•    prawo jazdy osoby kierującej w trakcie zdarzenia
•    oryginał polisy OC
•    polisa Autocasco oraz wniosek do polisy (jeśli jest na osobnym druku)
•    dowód osobisty właściciela pojazdu
•    w przypadku zatrzymania dowodu rejestracyjnego przez Policję – pokwitowanie
Jeżeli będą koniecznie inne dokumenty to zostaną Państwo poinformowani przez właściwą jednostkę likwidującą szkodę.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, prosimy o kontakt lub wizytę w biurze naszej firmy, gdzie nasi pracownicy chętnie pomogą w załatwieniu formalności i przedstawią Państwu właściwy tok postępowania w kontaktach z firmami ubezpieczeniowymi.
Klient nie bierze udziału w sprawach związanych z windykacją należności. Te sprawy od początku przejmuje nasza firma. Na miejsce kolizji wysyłamy swojego holownika, a na czas naprawy zapewniamy bezpłatny samochód zastępczy.